Beislan blogi

Ison-Britannian matka, 2. - 11.7.

perjantaina, heinäkuuta 13, 2007

10.7.

Aamupäivällä lähtö kohti Colchesteriä, koska Chrisin piti päästä takaisin kotiin. Emme nyt kovaa kiirettä pitäneet, juttelimme jonkin aikaa ennen kuin lähdimme. Lakkahillon jätin Kasin kotiin kiitokseksi, kun kerran hän piti siitä, ja suurimman osan lopuista karkeista (osa jämistä meni Jaxille ja Amylle). Päivä meni suurimmaksi osaksi autossa, ilman Stonehengissä pysähdystäkin Chrisille ajoon meni neljä tai viisi tuntia (pysähdyksen kanssa) ja sitten piti vielä ajaa takaisin Lontooseen Sarah’n kotiin.

Siinä vaiheessa olin päässyt alkoholien maistelussa jo melko pitkälle, ja koska oli niin myöhä ettei olisi ollut enää mitään järkeä lähteä minnekään, jatkoimme Sarah’n viinakokoelman maistelua. Siinä vaiheessa taisin olla numerossa 35. (Siis 35 erilaista alkoholia maistettuna sillä matkalla, siemauksetkin lasketaan.) Eipä aikaakaan kun olin jo yli neljänkymmenen, ja siinä vaiheessa 50 alkoi kuulostaa hyvältä luvulta, joten tuumasta toimeen. Maistelimme juomia ja katsoimme musavideoita netistä. Eihän siinä kauaa kestänyt… sanoin että 50. voisi olla jokin hyvänmakuinen, mutta Sarah päätti antaa minulle kallista konjakkia. (Hennessy X.O.) Oikein lämmitti lasin ja kaikki, ja olihan se ihan hyvää. Täytyy tässä vaiheessa vielä painottaa että olin sinäkin iltana vaan pienessä huppelissa koska lähinnä vaan maistelin… hei älkää naurako siellä. Niin, ja huomasin että sinä iltana iltapalani oli vaan alkoholijuomia, eikä minulla edes ollut nälkä. Hyvä idea dieetiksi?